snorbomb

Har hela huvudet fullt av snor,
minst.
Känns som huvudet när som helst ska explodera i en enorm snorbomb.
Snacka om skallskada.
Fick tyvär ingen fråga om snorbomber idag på tentan.
Men den gick nog bra iallafall.

Har varit här i fyra dagar nu.
Kunde lika gärna åkt hit i går kväll för har ändå bara sovit.
Sovit tungt, sovit lätt, sovit kallt , sovit varmt, sovit ensam, sovit skavfötters.
Ja för jag fick oväntat men uppskattat en liten sovkompis i söndags natt.
Sandra hade lite bekymmer,
men det verkar vara över nu.

Tänkte att det hade varit skoj med lite kalas.
Fira förra tentan och denna.
Och träffa klassen igen.
Men vad hände med Karlstad och deras skryt med att vara " Sveriges nattklubbstätaste stad"?
Ingenting som är öppet idag.
Ingentingen.

Så vi får väll se vad som händer till helgen.
Ska bli frisk först bara.
Inget roligt med snorbomber på krogen.

Är ledig i en vecka efter seminariet på tisdag.
Skulle vilja åka bort.
Men inte många har råd/ tid /lust att åka med.
En kryssning kanske?
Har aldrig varit på kryssning,
men har alltid tyckt det låter lite.. exotiskt på något sätt.
Om nu fulla lastbilschauförrer och taxfree kan vara exotiskt så kanske.
Men vad vet jag.

Sis och Pär åker till Afrika i 3 veckor på Lördag.
Tråkigt.
För mig.

Igår var det ju grammisgalan.
Alltid lika kul att se vem som är fullast.
Tror att det stod mellan Andras Kleerup och Håkan Hellström.
Inte var det Eboot iaf.
Även om de vann pris för årets grupp.
Jag blev glad för att de vann, men kan samtidigt känna en uns av irritation.
En irritation över att de har blivit så kända, så folkkära.
Låter kanske dumt men ni vet vad jag menar, 
man hittar en artist som man licksom tar som "sin egen".
Jag började lyssna på Soundrtack -97när de släppt 
Welcome to the infant freebase.
Ingen som jag kännde då lyssande på dem, 
och de känndes licksom som de var mina.
Jag var på små spelningar i vardagsrum på Orust.
Nu säljer de slut i globen, typ. 

Men de är ju fortfarande fruktansvärt bra,
och ännu bättre är att de kommer till Karlstad den 6/2. 
Så då kanske vi äntligen får se dem, Erika :-)
Tills dess får vi hålla tillgodo med youtube klipp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0