tråkiga besked...

Ett tag sen nu,
ska bli skärpning på det!
Vad har hänt?
Praktik mest hela tiden,
lite tentaplugg,tentaskrivande, tentafestande,
 och idag hemfärd.

Praktiken går riktigt bra, är jätte roligt.
Tyvär har jag haft otur och bara vårdat patienter som har dött.
Förhoppningsvis har det inte med min vård att göra...

Skrev tenta igår,
gick nog hyffsat, men 70% är ju en del....
Sedan var det ost och vin hos mig innan dansskorna sattes på.
Både ankan och arena fick besök,
en mycket rolig kväll!

Mindre roligt att åka bil till Strömstad i morse men överlevde det med!
Har åkt hem för att få tråkiga besked.
Besked som än en gång gör att livet känns oändligt orättvist och hopplöst.
Har varit och köpt vin och färska räkor som jag ska ta med.
Ta med till det som kommer bli en kväll fylld av gråt och förtvivlan.
En kväll som kommer med tråkiga besked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0