Sommar

Trodde att sommaren var slut och att levern skulle få lite frid.
Tills jag kom ihåg nollningen. Den kommer jag inte ihåg så mycket av längre.
Fest i dagarna 10 sen kom baksmällan. Feber, hosta ett tömt konto och lite, ytterst lite ångest.

Sommaren som gick var den bästa på mycket länge.
Har nog inte haft så skoj sen man var liten och lekte och badade tills man svimmade.
Jag har badat och supit tills jag svimmade, minst lika kul

Strömstad var som vanligt ett mirschmarsh av norskar, badjävlar, räkor och fyllesvin.
Såg en del bra artister faktiskt. det var bla 
Afasi och Filthy
Marcus Krunegård
Salem al Fakir
Veronica Maggio
Adam Tensta
Lazze
Madcon
Timo R
Petter
Vincent
Kalle Bah
Maskinen 

Kunde lika gärna tatuera in coddens stämpel på handleden, den satt ändå där som ett ont öga hela sommaren.

Nu är jag på praktik på avd 24 på centalsjukhuset här i K-town

Hade målbeskrivning idag. Mitt mål är att inte ha ihjäl någon.

Wish me luck!
mina mya runningshoes. Brooks. Grymt bra amerikanskt märke. Kommer springa fortare än Usain Bolt. Minst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0