Insomnia


Gick upp kl 5 30 i morse, hade sovit säkert hela 3 timmar.
Är bokstavligt talat jäkligt trött på att aldrig kunna sova.
Har haft det problemet så länge jag kan minnas, och det är verkligen ett handikapp.
Spelar ingen roll om jag är uppe hela dagen och inte sover på eftermiddagen, sover ändå lika kasst på natten.
Så jag sover middag säkert en timme om dagen bara för att få lite sömn iaf.
Den timmen på eftermiddagen är den bästa på hela dagen, helt fantastiskt skönt att få sova.

Har varit på avd 24 på centralsjukhuset idag med.
Det känns bra, det känns rätt.
Finally

Har inte pratat något mer med zingy.
Vet inte om jag är lättad eller ledsen för det...

Pratade med Sis förut,
Vi ska till std nästa helg och fira mamma som fyller år.
Och ta upp 707:an

Ska passa på att träffa R och M i std. 
saknar!
 
Dagens visa framförs av den förtjusande Veronica Maggio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0