Nu är det dags!

Måste verkligen lära mig det nu.
Känns som att tiden är mogen,
att jag är mogen att lära mig.

Och nej kära vänner, det är inte att dyka eller att lära mig vilket håll man ska vrida nyckeln i dörren.
Det är jag inte mogen för än.

Höger. Styrbord. Right. Droit. Derecho.
V.S
Vänster. Babord. Left. Gauche. Izquierdo.

Skulle vägleda en blind patient på sjukhuset idag.
Stackars honom.

"Ta höger nu annars går det illa" 

Förutom det lilla missödet har veckan på praktiken gått fint.
En och annan liter kaffe har slunkit ner, bakverk har slukats och broderimönster har disskuterats.
Oeffektiv sjukvård?
Så in i.
 
Köpte en bok på Ica idag, tyckte framsidan var fin och tänkte att den kunde bli ett fint tidsfördriv denna nyktra helg.

Kom hem och läste recensionen på baksidan

"Spännande sommarlovsbok som jag tror många elva-till femtonårigar
 kommer att ha svårt att lägga ifrån sig"

Kommer passa mig perfekt

Dagens visa kommer att framföras av den vackra och skönsjungande MagnusTingsek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0