dancingshoes

Ett tag sen nu,
inte mycket har hänt.
Jag är frisk.
Jag har haft två tentor.
En fuckad,
och en som jag klarade med 100% rätt.
Duktig idiot.

Hade lite tenta fest/middag här i torsdags.
Det bjöds på mat, vin, spel och dans i garderoben.
  Sedan tog vi på oss dansskorna och trillade in på Arena.
Där trillade vi runt tills de stängde, sen trillade vissa vidare på äventyr i natten...

Fredagen skulle vigas åt TSOOL på nöjes.
Men de hade mage att ställa in.
Istället vigdes den åt popcorn, godis och glass.

Idag har jag varit på hugget och tränat i 2(!) timmar.
Först skivstång och sen 50 min på löpbandet.
Endrofinhög och sugen på styrdans sitter jag nu och försöker lura med mig någon ut...

Vi värmer upp med en låt som hyllar det fantastiska 90 talet

Dr.Alban Vs Haddaway- I lover the 90´s
http://www.youtube.com/watch?v=hYj2sTWUx5g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0