dokumenterat

Datorstöd stod de på schemat.
Läraren pratade i falsett om allt annat än datorer.
Omvårdnadsdokumentation är minst lika tråkigt som det låter.
Och mina framtida arbetsuppgifter kommer till hälften att bestå av just det.

Dokumentation.


Trodde det var sjuksyster jag skulle bli, inte sekreterare...

I morgon gäller det.
Metodeximination i KAD, PVK, Infusion och Venprovtagning.
Tvivlar starkt på min insatts...

Ser fram emot SVT´s nya musikprogram som börjar sändas i vår.
 1,5 timmes livemusik prestenterad av
Christian Luuk och Per Sinding Larsen.

Ikväll ska jag se på musikdokumentären som följer franska Justice.
 A cross the universe






Kommentarer
Postat av: Kakan

I morgon är det vi som fixar detta! hur otroligt det än kan låta :P puss gumman i love you!

2008-12-04 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0