trött som en mört

Letar och letar
men hittar den inte.
Vart tog veckan vägen?

Redan lördag.
Jag sover och sover, men blir bara mer och mer trött.
Så mycket som ska göras.
Men orkar bara sova.

Har varit på universitetet idag och skrivit klart dokumenationsuppgiften.
Sen var det raka vägen hem till bingen,
även fast jag sov ovanligt gott inatt.
Kanske för jag hade ovanligt gott sällskap...
Sara, Ida och Alfie,
allihopa i samma säng :-)

Jag och Sara hade riktigt fredags mys igår.
God mat, godis och På spåret.
Kan inte bli mycket bättre än så.

Sara har mer eller mindre bott här i veckan.
Det är så det alltid skulle varit.
Vi två i en lägenhet.
Dock i en lite större än mina 21kvm.
Men något kom ivägen för våra planer,
något som inte längre finns kvar. 

Ikväll är det inflyttningsfest hos Erika och Pär.
Ser fram emot att se deras lya.
Med tanke på hennes sinne för stil och design,
 kan jag inte tänka mig annat än att jag kommer tycka det är sjukt fint!

Sedan blir det nog utgång.
Men denna gång utan monster i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0