Saknar

Har precis vaknat.
Har sovit hela dagen.
Tentaplugget har därmed förskjutits ännu en dag frammåt..

Hade en riktigt rolig kväll igår.
Festen var mycket lyckad.
Som väntat var lägenheten mycket fin,
 och Erika hade bakat minimuffins och snittar som var mycket populära!






Stegen styrdes sen mot Blue Moon Bar.
Där träffade jag mycket oväntat två personer jag känner.
Kanske inte oväntat att man träffar någon man känner när man går ut.
Men inte någon som bor 20 mil därifrån som man inte sett på flera år.

Pratade med honom på MSN förut.
Blev än en gång påmind om vilken idiot jag varit.
Saknar honom.
Inser att jag hade det jag alltid drömt om.
Jag hade honom.

Idag lyssnar vi på Soundtracks nya skiva Communion
med det sjuka omslaget gjort av
Martin Kanns.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0