russin

Har duschat i närmare än halvtimme,
men hur mycket jag än skubbar och tvättar så går den inte bort.
Det enda det resulterade i är att min hud har skrumpnat till ett russin.
Men känslan den är kvar.

Vill plugga,
men har ingen motivation.
Jag vill bli en bra sjuksköterska,
det vill jag verkligen.
Men frågan är om jag blir det av det här?

Jag vill kunna allt. 
Men det enda jag gör är att lära mig det jag tror kommer komma på tentan.
Inte det jag tror jag måste kunna för att bli en bra sjuksköterska.
Men det är så vi gör, alla som pluggar.
För klarar vi inte tentan blir det inget av oss.
Hjälp.

De ringde från jobbet innan idag.
Ska jobba kl 7-10 och sen 15-22 30 på Julafton
7-15 på Juldagen,
15-22 30 på Annandagen.
Så nu är julen räddad.

Kommer bli min första jul jag inte firar i mitt hus.
Första julen utan julfrukost med mamma och pappa.
Första julen på länge som jag är singel.
Första gången på 7 år faktiskt.
Känns lite konstigt, 
men ganska skönt.


 I morgon är det julsittning med Cura och Bamse på Rumpan bar.
Kommer bli en lugn tillställning från mitt håll.
Föreläsning och tentaplugg som väntar på torsdag.

Nu ska jag kolla på Dom kallar oss artister på SVT 1
Ikväll med The Hives


Kommentarer
Postat av: kakan

Moahaha vad hände med den lugna sittningen på rumpan egentligen???

2008-12-11 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0