ledig

Äntligen ledig.
Efter nio dagars jobb så känns det rätt skönt.
Även om jag åter blivit påmind om att jag kanske har världens bästa jobb.

I morgon är det nyårsafton.
Jag ska jobba hela kvällen så det blir lungt för min del.
Känns konstigt att det redan är 2009.
Året som gått går till historien som det mest skruvade året i mitt lilla liv.
Det har kantats av skandaler, flytt, olyckor, sjukdom, resor och mycket därimellan.
Så såhär på årets slutkant så känns det som om 2009 bara kan bli ett bra år,
allt annat hade varit en katastrof.

Pappa kämpar på,
anstränger sig verkligen för att inte verka sjuk när han träffar oss.
Han bjöd ut mig på middag och bio i söndags.
Middagen gick bra.
 (även om han bara petade i maten och servirtrisen inte trodde honom när han sa att det smakade bra)
Bion var helt ok,
Allt flyter av Måns Herngren.
Bra musik iallafall, Soundtrack hade gjort soundtracket :-)
Men pappa somnade redan vid reklamen och sov filmen igenom.

Lovade ju bildbevis från badet på julafton,
så här får ni!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0