Jullov!

Sådär,
nu var det gjort.
Sissta tentan för detta året är skriven.
Kan ha gått hursomhelst,
hoppas man blir godkänd på någon av de 3 delarna iaf.
Ja för det var 3 delar även denna gång,
 även fasst de skrivit på kurstorget att det inte skulle vara det.
Fattar inte riktigt hur kommunikationen på bygget funkar.
Informationslogistik, de skulle de haft nytta av!

Även om tentan var i tre delar så gick den förvånadsvärt fort.
Var klar redan kl 10.
Hade då tid att gå och träna, vilket jag nu inser var helt bortkastad tid.
Mina väskor väger mer än vad jag orkar bära.
Så det kommer bli nog med träning att släpa de till stationen..
Kanske man kan fjäska till sig lite bärhjälp av Sara :-)

Veckan har tillbringats på våning 4 i biblioteket.
Där har det pluggats och spanats för fullt.
Vad det blev mest av det är frågan...


Vaknade inatt av något som bara kan varit ett klassiskt fylle-sms.
Hur full han än var så blev jag glad.

Nu åker jag strax västerut.
Var längesedan jag längtade hem så mycket som jag gör nu.
Kan vara för att det händer så mycket överallt.
Jag vill hem och vara en del i det.
Vill hem och hjälpa till.

Nu återstår bara en fika med Sara innan tåget går.
Kommer sakna dig kakan..

Idag lyssnar vi på The hives och Cindy Laupers julsång
A Christmas duel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0