4 oktober...

Igår var det dagen med stort D.
Dagen som jag har väntat på hela året.
Dagen då man får frossa i det goda.

Kanelbullens dag

Att jämföra mig med en kanelbulle kanske inte är helt rätt.
Men den som kom på att kanelbullen skulle firas på min dag måste ju gjort det.

Godast i mitten säger dom.
Kanske stämmer det?

Min dag fick inte lika mycket uppmärksamhet som bullens.
Men måste tacka alla fina söta vänner som kom ihåg att gratta mig!
Alltid lika spännande att se vem som kommer ihåg, och bryr sig om att man fyller.
Jag blev glatt överaskad av både sms, telefonsamtal och facebookinlägg.

Speciellt ett samtal.
Saknar

Kvällen slutatde i spontanfest med två gäster,
 kvalité före kvantitet

Skulle vartit i Göteborg och sett på Soundtrack med I.
Men så blev det inte

Hon kommer hit och ser på dem med mig den 7 november,
Hederos och Hellberg spelar dagen efter.
Vilken helg för ett par öron.

Var hemma förra helgen.
Svårt att säga det
Hemma.

Tog upp segelbåten,
firade mamma,
drack öl med pappa,
 friade till P på Cod.

En vanlig helg med andra ord.
En vanlig helg hemma.

Ska försöka göra något vettigt idag
ska bara komma på vad det skulle kunna vara.
under tiden ska jag lyssna på ebbots ljuva stämma.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0