Tokigt

Försöker glömma men det är svårt.
Men genom sprit och tokiga vänner går det ibland.

Ida kom i fredags eftermiddag
(efter att ha missat två tåg, vilket ändå måste ses som ganska bra)
Inte konstigt att hon inte har några cash när hon måste betala varje resa hon gör minst två gånger.

Efter lite mat och mycket alkohol begav vi oss till Nöjes.
Vi kom i lagom tid till att de entrade scenen.
Vi sprängde oss in längst fram.
Ida försvann, jag hittade en rolig prick.
Ida kommer tillbaka med en annan prick .
Hennes prick pekar på min prick och säger, Där är ju min polare!
Ida pekar på mig och säger detsamma.

Vi ska gå hem.
Var är min telefon?
Ringer den och någon svarar (!)
Den fanns i baren.
Hur ser den ut frågade bartendern?
den är rosa och guldig och jätte fiiiin, svarade jag.
Hmm.. den här kanske har varit rosa och jätte fiiin, svarade bartendern.
Sen räckte han mig något svart och mycket klibbigt.

Vi sov 4 st i min lya
Inga madrasser eller bäddsoffor här.
En mycket rolig syn att se två (långa) vuxna männsikor sova i min två-sits soffa.

Ida skulle åkt till västerås vid 14 tiden.
Kl 18 15 kom hon iväg efter bara ett missat tåg.
Vi tillbrinagde dagen i sängen med sällskap av Ben&Jerry.

Idag är det plugg och träning som gäller.

Sedan ett telefonsamtal som kanske ger svar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hallå Marie, så har man hittat till din blogg också :)

2008-10-22 @ 18:49:21
URL: http://sofiahaggblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0