supertisdag

Idag är det en stor och viktig dag
om man bor i USA.
Synd att man inte gör det då.
Min dag har varit allt annat än någon supertisdag.

Föreläsningar från kl 8 30 till 16 30.
pust och stön.
Sen iväg och träna och inse att min rygg är skrot
skit.

Hoppas det bara är pga av att ha suttit och jäst i föreläsningssalen hela dagen.
Annars blir det  till kiropraktorn och knäcka och knaka.
Vill inte.

Sprang till bussen efter skolan,
skulle precis länga på stegen för att hinna med.
Då såg jag att han steg på.
Så jag väntade snällt på nästa buss


Fick reda på att en i klassen skulle hoppa av.
mycket oväntat, mycket tråkigt.
Men jag vet hur det känns.
Saknar CIL ibland, men ångrar inte mitt beslut.


Idag fyller pappa år.
Jag vill ge han en present som inte finns att köpa.

Idag lyssnar vi på Pink Floyd,
för Pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0