våga fråga

Hur man vet att dagens föreläsning varit något att ha:
Dagens metro har inte hunnit lusläsas.
Tyvär händer det inte allt för ofta.
Typ aldrig.

Hade iofs en del intressanta ämnen idag,
men kunde lika gärna stannat hemma och läst boken.
Copy and paste.
Det kan de där föreläsarna iaf!

Fikade med "den som har ett namn han inte förtjänar" idag.
Slås varje gång av hur  trevlig han är.
Synd att han har ett namn han inte förtjänar bara.
Eller är det kanske det han har?

Fick ett nytt mail av Liv på P3 live.
 Hon frågade om jag kunde tänka mig att ställa min fråga själv till bandet.
Ska fundera på saken över helgen skrev jag.

Självklart inte.

Nu blev det ännu mer på riktigt. Måste ju hitta på ett bra svar också..
Min fråga (som gjorde att jag vann tävlingen) lyder:
"Vilket svenskt rockband tror ni tar över den svenska rockscenen efter er?"
hmm... vad hade jag svarat?
Finns ju många bra band och artister i detta land.
Men inte riktigt i deras klass...

TSOOL, Hives, Mando Diao, Millencollin, Backyard Babies, Hardcore superstar, Her majesty

Känns pasé.
Sen finns det ju hundratals av popsnören där ute.
Hästpojken, Joel Alme, Erik Hassle,Timo, Marit Bergman, Johnossi mfl.  
 
Men popsnören är inte det jag söker.
Inte för att popsnören är dåliga på något sätt men...

Mustasch 
De får en egen kategori.
Bara för Ralf Gyllenhammar är med.
Världens skönaste man?
Maybe
2005-08-23 - MUSTASCH från Mölle 1 / Malmöfestivalen


I morgon beger jag mig till storstaden igen.

Jag gillar egentligen inte Sthlm.
Jag kom att avsky allt som hade med staden att göra när vi bodde där.
Men det var nog inte stadens fel.
Inte bara iaf.

Men ska bli riktigt roligt att åka dit nu!

Mamma ringde,
Hon hälsade att jag skulle ha det så kul på spelningen med Helicobacterna.
Ha Ha!
Jag ska på en spelning med ett gäng tarmbakterier.
Undra vad man skulle frågat dem?
-Vilket tarmludd är skönast?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0