slut som artist

Ett tag sen nu,
resumé av veckan som gått:

Förra torsdagen var det 90 tals tema på Arena.
Som gjort för att skaka rumpan.
Förfest hos Emma i hennes fina lägenhet i Viken
Spel, charader och kladdkaka
Sen var det shake shake shake.
Jag och Erika var i närmast extas
Hem bar det i bil med stackars nyvakna Pär.
Tyvär kom John Blund för tidigt och ett viktigt samtal missades...

Fredagen var det Strömstad inställt på GPS´n.
Räkor, vin och bio (Bond) med Pappa, Johan och Jonatan.

Lördag var det fönstertvätt på schemat, 1000 kr till kassan, tack tack.
Sen bakades det kaka till farmor.
Ett besök i MITT hus hans med.
Katten levde och var tjock och glad
Surtanten och hennes barn levde de med.
Kvällen bjöd på fin middag hos mamma med hela familjen!
Mamma, Pappa, Louise och Pär.

Söndagen erbjöd hotellfrukost,
sen frisörsalong hos farmor,
tur att gumman är halvblind...
Sen söndagsmiddag innan bilen styrde mot Karlstad.

Veckan har varit full av plugg, träning och en del span :-)
Mycket som sker.
På alla håll.
Det är ett stort mirsmarsch i mitt huvud.
Tankarna kan inte enas om vad som ska prioriteras att tänkas på.

Idag hade vi föreläsning om Leukemi.
Det var jobbigt.

Jul hysterin närmar sig.
Jag önskar mig bara en sak till Jul.

Att pappa och söt-kakan blir friska.

Söt-kakan är iaf en liten bit på väg,
vet att du kommer fixa detta, även om det är en lång och jobbig väg dit.
Hoppas jag kan hjälpa dig på något sätt..

Jag är numera medlem i Svenska Räkakademin, 
så nu är jag räka på riktigt!


 


Mamma in action i köket




Idag lyssnar vi på något från den hårdare lådan.
In Flames  med skivan A sense of purpose

Kommentarer
Postat av: Peppar-kakan

Söt-räkan då, du är söt =)

2008-11-20 @ 21:38:25
URL: http://flickansaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0