karaktärslös

Har helt tappat förståndet.
Eller iaf delar av det.

Gick hem efter lunch idag.
flex.
Eller skolk?

Var sjukt trött, sov inte många minuter inatt.
Jag har fått ett monster i min hjärna som håller mig vaken.

Missade farmakologi föreläsningen.
Typiskt,
det var kanske den viktigaste denna veckan.

Hem till bingen.

Vaknade av ett SMS från Sara.
"Sugen på att gå ut ikväll?"

Vart tog karaktären vägen?

Jag som skulle träna, packa, tvätta och inte minst plugga till tentan i morgon...

Kanske man kan alkoholförgifta monstret iallafall?

Det dumma är att jag tänker så fel.
Tänker att det är ju faktiskt torsdag.
Säkert många som ska ut.
Man lever bara en gång.
Gör inget om jag fuckar tentan och skiter i förelsäningen i morgon.
Frågan är om det gör det?

Men som sagt,
livet är för kort för att inte levas ut vid varje tillfälle som ges...

Så kanske vi ses på dansgolvet ikväll?
Om inte så segrade karaktären denna gång...

När vi ändå ska ladda inför party så måste vi lyssna på något som får en igång.

Detektivbyråns remix av Krunegårds Jag är en vampyr får fötterna att stampa i takt.

Och för er morgonpigga,
lyssna på morgonpasset i p3 i morgon.
Soundtrack spelar live!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0