glöggpremiär!

Igår var en bra dag.
Nästintill perfekt.
Älskar att vakna av sig själv och inte ha några krav och måsten framför sig.
Att bara få ligga i sängen och lyssna på musik i timmar.
Nästan så man får liggsår.

Det var i sängen jag tillbringande dagens första timmar,
sen träffade jag min lilla sötkaka på torget.
Vi tog bussen till Team Sportia på Bergvik.
Vi kom därifrån 1200kr fattigare men med varsitt par helt sjukt fina skor


Kommer spinna fort som bare den!

Skulle invigt de idag på puls spinningen kl 11.
Men vi var lite trötta.

Efter inköpet av skorna igår bar det iväg till systemet, där årets första glögg inhanlades.
Sen hade ja och kakan glögg mys i min lilla lya.
Sen bar det iväg.
Karlstads krogar fick fint besök och medelåldern sänktes betydligt på vissa ställen när vi ångade in.
Efter några få danssteg på Koriander styrde våra magar oss till BK.

Det känns som det inte var sista gången jag och Sara gjorde stan.
Nu när hon är särbo får man ju passa på!
Kanske inte resten av vintern blir så tokig iallafall...

Ikväll ska vi på middag på Campus,
ska bli smarrigt!

I morgon får jag hederligt besök av min favoriträka.
Det blir mysigt värre.
Kommer dock missa halva måndagens föreläsning.
Dokumentation.
Gråter inga tårar för det.

Idag lyssnar vi på en ego låt.

Sweet Marie med Timo


Kommentarer
Postat av: erka.

ni tog er en sväng på stan ialf, nästa gång hakar även jag på ska ni se ;) pösssss

2008-11-22 @ 14:29:34
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se/
Postat av: erka.

by the way.. ja ska sno dina skor... kanske e dom lite för små.. men men hehe.

2008-11-22 @ 14:30:30
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0