home sweet home!

Efter väldigt många om och men så har jag tillslut bestämt mig.
I morgon bär det västerut igen.
Kunde egentligen åkt redan i tisdags,
har inte gjort mycket vettigt sedan dess.
Sovit, tränat, funderat och sovit lite till.
Hade nog stannat här om det inte vart för att jag får skjuts till std i morgon.
Tack tack.

Även om det bara var knappt 2 veckor sen sisst så ska det bli skönt att komma hem.
Skönt att komma hem och inte behöva göra något.
Inte jobba, fira något eller fixa.
Bara vara.

I morgon ska jag iofs hjälpa pappa med en båt som ska med till båtmässan i GBG.
Men som pappa säger,
inte kul att ställa ut något som inte är Malou.
Malou var en båt pappa la ner 1000 tals timmar på att bygga.
Den blev utnämnd som finaste båt på alla stora mässor, både i sverige och utomlands.
Malou var hans livsverk.
En novembernatt 2005 förvann hans dröm i lågorna.




 



Hade visst inga bra bilder på denna datorn,
men brasan var det inget fel på iallafall.
(Kan tillägga att jag och Fredrik bodde i en lägenhet som ligger knappt 100
 meter från branden och var tvungna att evakueras mitt i natten)

Stackars pappsen, han har inte haft det lätt han...
Men han har alltid kämpat på,
och aldrig,
aldrig någonsin, klagat.
Så jag tror att han kommer att fixa den här svackan med.
Även om den är djup så kommer han att komma upp.
Det måste han.

På lördag ska jag iaf se på P3 guld.
Massor av bra musik hoppas vi på!

Några som inte spelar där är Pink Floyd.
Så därför spelar vi dem här!
Kanske världens bästa ( eller sämsta?) låt att lyssna på vid love troubles.
Något jag lyckats trassla mig till... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0