ågren...

Kunde varit mitt efternamn.
Ågren
Om jag gift mig med Fredrik.
Men så blev det ju inte, och istället för efternamn så blev ågren något helt annat.

Något som ligger i magen som en gammal sur trasa.
Det vrider och svider.
Det vill ut men det finns kvar.
Någonstans vid Kil började det släppa.
Och väl hemma i lägenheten så är det nästan borta.

Ville verkligen inte åka idag.
Känns som om jag lämnar något för alltid.
För att det som var aldrig kommer att bli igen.

Hade iallafall en hejdå fest som heter duga igår.
11 pers
20 kvm
Middag
Rökmaskin
Laserljus
Discodunk
10 liter vin och 6 liter Captain Morgan
Slutade på ett relativt öde O2.
Vi och fulla norskar.
Men oj så skoj. 

I morgon börjar tentaplugget igen.
Eller inte igen utan då börjar det.
Punkt slut.



Kommentarer
Postat av: erka.

välkommen tillbaka räkan! konstig tenta detta hörru. puss på dej!

2009-01-07 @ 19:04:05
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0