Positiv

Det kanske verkar som om mitt liv är ett enda stort svart hål av tråkigheter,
Ibland känns det så.

Men för att orka med allt jobbigt måste man se till det posetiva,
det som finns kvar och det som varit.

På lördag ska jag på 25 års kalas till mrs Barr.
tema P
Ska bli riktigt skoj!
Evigheter sen jag träffade många av kompisarna.

Är på praktik på avd 21.
Eller jag har bara varit där en dag.
Så betyget kommer senare.
Men det är så skönt att ha något att göra på dagarna och slippa alla tankar.

Pratade med pappa idag.
Kunde skriva en bok om hur katastrofalt jävla dålig behandling han har fått.
Men orkar inte tänka på det nu.

Ser fram emot sommaren,
Även om den kommer bli annorlunda.
Är van med att åka ut med pappa på sjön så fort vädret tillåter.
Kappsegling varje torsdag kl 18,
så har det alltid varit.
Men kommer nog inte att bli.

Men hoppas på att få många glada och fina stunder,
även om det kanske blir på land.

Drömmer också om en annan sak.
Men det är bara för att det är en dröm som aldrig slår in.
Eller slår den in så är det ju ingen dröm längre.
Nu blev det rörigt men ni förstår kanske vad (vem) jag menar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0